فرهنگی

ساخت وبلاگ

طرز تهیه بستنی کنجد سیاه دسر ژاپنی مخصوص تابستان

  • طرز تهیه بستنی کنجد سیاه دسر ژاپنی مخصوص تابستان

     

     151 کیلو کالری کالری

     4 نفر

    بستنی کنجد سیاه از دسر های محبوب ژاپنی‌ست که امروزه در بسیاری از کشورهای آسیایی تهیه می شود. کنجد سیاه ژاپنی در بسیاری از دسر ها و غذاهای معروف ژاپنی و کره ای استفاده می شود که بستنی کنجد سیاه یکی از معروفترین آنهاست. برای تهیه این بستنی به سس کنجد سیاه نیاز است. از آنجایی که سس کنجد سیاه در ایران موجود نمی باشد طرز تهیه آن را نیز در این رسپی آموزش خواهیم داد.

    سس کنجد سیاه

    1. 2 قاشق غذاخوری کنجد سیاه را در میکسر ریخته و روی دور تند آن را به مدت 1 دقیقه میکس کنید تا له شود. سپس 1 قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق چایخوری روغن کنجد به آن اضافه کرده و دوباره مواد را به مدت 1 الی دو دقیقه میکس کنید.
    2. سس را در ظرف در بسته ای ریخته و به مدت 2 روز در یخچال قرار دهید تا قابل استفاده شود.

    بستنی کنجد سیاه

    1. ابتدا شیر را در ظرفی ریخته بر روی حرارت قرار دهید. وقتی که شیر شروع به جوشیدن کرد آن را از روی حرارت بردارید.
    2. شکر را با زرده تخم مرغ داخل مخلوط کن بریزید تا مایع یکدستی بدست آید. سپس 3 قاشق کنجد سیاه را به همراه 3 قاشق سس کنجد سیاه و 2 قاشق غذاخوری عسل به مخلوط اضافه کرده و باز هم بزنید تا مخلوط شوند.
    3. شیر را به مواد اضافه کرده و آنها را بر روی گاز به مدت 2 دقیقه حرارت دهید. سپس شعله را خاموش کرده و ظرف را در ظرف یخ دیگری قرار دهید تا خنک شود و وانیل را به مایع بستنی اضافه کنید.
    4. خامه را به همراه نمک در مخلوط کن ریخته و آنقدر هم بزنید تا مایعی پف مانند و غلیط به دست آید.
    5. در انتها خامه هم زده شده را به مواد اضافه کرده و آنها را داخل بستنی ساز بریزید.
    6. برای تزیین بستنی می توانید از برگ نعنای تازه استفاده کنید.

    منبع:غذاهای آسیایی.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

سایت مجله تایم در عرصه های زیر فعالیت می کند و دارای پست هایی دیدنی در این عناوین است : بیوگرافی ، بیوگرافی هنرمندان ، بیوگرافی بازیگران ، بیوگرافی ورزشکاران ، بیوگرافی فوتبالیست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تیزر فیلم ، انیمیشن ، کلیپ ، سینما ، موسیقی ، آنونس ، آشپزی ، دانلود ، سلامت ، بازی ، بازی های رایانه ای ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالری عکس ، گل و گیاه ، آموزش ، تکنولوژی ، خودرو ، ماشین ، مشخصات خودرو ، بیوگرافی هنرمندان ، مجله اینترنتی تایم و...

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : طرز,تهیه,بستنی,کنجد,سیاه,دسر,ژاپنی,مخصوص,تابستان,بیوگرافی , مجله , مجله اینترنتی , مجله تایم , بیوگرافی بازیگران , مجله سلامت , مجله ورزشی , مجله تایم , تایم , تیزر فیلم , بازی , سینما , مشخصات خودرو, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 18 مرداد 1397 ساعت: 15:02

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : 2,میلیون,تومان,در,ماه,به,صورت,100%,تضمینی,(,کار,می,کنیم,فریلنسر,),درامد ماهانه 2 میلیون تومان,کسب درامد میلیونی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 268 تاريخ : دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت: 23:37

دانلود بازی Homefront The Revolution برای کامپیوتر + ریپک FitGirl

  • دانلود بازی Homefront The Revolution برای کامپیوتر + ریپک FitGirl

    سرانجام نسخه کرک شده بازی Homefront: The Revolution توسط گروه PLAZA عرضه شد. گویا قفل Denuvo از روی این بازی برداشته شده است و گروه PLAZA به سرعت آن را کرک و منتشر کرده است. نسخه پیش رو، تمامی آپدیت ها و DLCهای بازی را داراست که برای مشاهده لیست کامل بسته های الحاقی موجود در نسخه PLAZA می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید. اولین نکته‌ای که باید در مورد The Revolution بدانیم این است که این نسخه راه خود را کاملا با نسخه قبلی جدا کرده و تفاوت‌های زیادی با اولین نسخه خود دارد.

    The Revolution یک بازی کاملا جهان باز است که شباهت زیادی به ترکیب بازی‌های Crysis ،Far Cry و Metro دارد. خوشبختانه قرار نیست دیگر همانند گذشته یک سری مراحل خطی را دنبال کنید و ماموریت‌های تکراری انجام دهید. ۲ سال پس از حوادث اولین قسمت Homefront، در این قسمت شما در نقش یک آمریکایی مبارز گروه مقاومت ایفای نقش می‌کنید و با همکاری دیگر اعضای گروه مقاومت باید کشور آمریکا را از شر نیروهای کُره‌ شمالی خلاص کنید.

    Homefront The Revolution PC-PLAZA

    نسخه فشرده FitGirl با حجم ۲۱٫۰۳GB اضافه شد

    دانلود-بازی-Homefront-The-Revolution

    وقایع بازی در فیلادلفیا دنبال می‌شود، البته نه آن فیلادلفیای خوش نقش و نگار با آسمان خراش‌های باشکوه. بلکه همه چیز در آن حالتی آخرالزمانی به خود گرفته، همه چیز خراب و ویران شده، زندگی در آن جریان ندارد و خاکستر ، دود و خانه‌های متروک بخش زیادی از اتمسفر بازی را تشکیل داده‌اند. محیط و اتمسفر یکی از نقات قوت بازی به شمار می‌روند که به خوبی طراحی شده و جهان باز شدن و آزادی عمل در آن به شما این امکان را می‌دهد تا در بیشتر مناطق موجود در بازی گشت و گذار کنید.

    در اصل می‌توان گفت یکی از نقاط مثبت در دانلود بازی Homefront The Revolution  همین محیط جنگ زده فیلادلفیا است. البته لازم به ذکر است که محیط‌های بازی کاملا خالی از سکنه نخواهند بود. شاید در گوشه و کنار کوچه پس کوچه‌های شهر، ساکنین مختلفی را ببینید. اما در بیشتر اوقات، این افراد نیروی گروه مقاومت هستند که در جای جای شهر حضور دارند و بیشتر اوقات همراه با شما به انجام ماموریت خواهند پرداخت. ساکنین بازمانده از شهر نیز در منطقه‌ای خاص از فیلادلفیا ساکن هستند. همچنین در سرتاسر شهر پر از ساختمان‌ها و خانه‌هایی است که قادر هستید در آن‌ها جست و جو کنید، پناه بگیرید و حتی سنگر بسازید. ساخت سنگر و پایگاه باعث می‌شود تا نیروی مقاومت تمرکز بیشتری روی دشمنان داشته باشند و ماموریت‌ها راحت‌تر پیش برود.

    منبع توضیحات: وبسایت زومجی

    لیست بسته های الحاقی نسخه PLAZA بازی:

    • Homefront: The Revolution – Aftermath
    • Homefront: The Revolution – The Voice of Freedom
    • Homefront: The Revolution – Right Kind of School
    • Homefront: The Revolution – Supply Line
    • Homefront: The Revolution – The Guerrilla Care Package
    • Homefront: The Revolution – The Revolutionary Spirit Pack
    • Homefront: The Revolution – The Liberty Pack
    • Homefront: The Revolution – The Combat Stimulant Pack
    • Homefront: The Revolution – The Wing Skull Pack
    • Monopoly

    ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

    • بر اساس ریلیز رسمی PLAZA تحت عنوان Homefront The Revolution-PLAZA ساخته شده است.
    • بسته الحاقی Beyond.the.Walls.DLC-PLAZA در این نسخه لحاظ شده است. آخرین آپدیت بازی تحت عنوان Update_10 نیز بر روی این نسخه اعمال گردیده است.
    • کرک های غیر از PLAZA در محل نصب بازی در پوشه ی NoDVD قرار دارد. این کرک ها شامل ۳DM / ALI213 / LumaEmu می باشند.
    • تمامی بسته های الحاقی منتشر شده در این نسخه قرار گرفته اند. بازی به ورژن v1.0781467(dcb0) آپدیت شده است.
    • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. فایل های نسخه فیت گرل، مطابق با MD5 رسمی نیستند. چرا که Decrypt شده اند و سپس عملیات فشرده سازی اعمال شده. اما دقت کنید که اصل فایل ها، بدون تغییر هستند و کیفیتی کاسته نشده است.
    • حجم بازی از ۶۵٫۱گیگابایت به شروع از ۲۰گیگابایت کاسته شده است.
    • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما ۲۵ الی ۶۰دقیقه خواهد بود.
    • فضای مورد نیاز پس از نصب بازی حداکثر ۱۰۶گیگابایت و در هنگام نصب حدود ۱۱۷گیگابایت است.
    • از کتابخانه ی XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.
    • حداقل ۲٫۵گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

    Homefront®: The Revolution is an open-world first person shooter where you must lead the Resistance movement in guerrilla warfare against a superior military force.A living, breathing, open world responds to your actions – you and your Resistance Cell can inspire a rebellion on the streets and tu Occupation into Revolution, as oppressed civilians take up the fight.But your enemy has the advantage – superior technology, firepower, heavy armour and air support.

    You must lea the art of guerrilla warfare – ambush, sabotage, infiltration, deception – and fight a running battle through the war-ravaged suburbs of Philadelphia.And the single player campaign is just the start – in Co-Op you and your friends can form your own Resistance Cell and become renowned as Heroes of the Revolution.

    سیستم مورد نیاز

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows 7/8/10 all x64
    Processor: Intel Core i5-4570T (2.9 GHz) or equivalent or AMD FX-6100 (3.3 GHz) or equivalent
    Memory: 6144 MB RAM
    Graphics: GeForce GTX 560 TI (1024 MB) or equivalent or Radeon R7 260X (2048 MB) or equivalent
    Storage: 38 GB available space

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows 7/8/10 all x64
    Processor: Intel Core i5-2500K (3.3 GHz) or equivalent or AMD FX-8320 (3.5 GHz) or equivalent
    Memory: 8192 MB RAM
    Graphics: GeForce GTX 760 (2048 MB) or equivalent or Radeon HD 7870 (2048 MB) or equivalent
    Storage: 38 GB available space

    ۱) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

    ۲) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

    ۳) به نصب بازی بپردازید.

    ۴) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

    ۵) از اجرای بازی لذت ببرید.

    رزرو مکان تبلیغاتی

    اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل [email protected] در ارتباط باشید.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,بازی,Homefront,The,Revolution,برای,کامپیوتر,ریپک,FitGirl, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 16:54

خاصیت فلفل دلمه را بشناسید.

  • خاصیت فلفل دلمه را بشناسید.
    دسته : سلامتتاریخ: ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
    خاصیت فلفل دلمه را بشناسید.

    در این مطلب نازشو قصد داریم برای شما برخی از خواص و خاصیت فلفل دلمه را قرار دهیم. فلفل دلمه ای حدود چند سالی است که در سفره ایرانی بسیار پر رنگ شده و کشاورزان هم کشت آن را افزایش داده اند و با اینکه بسیاری روی آوردن به استفاده از فلفل دلمه ای در غذا های خود اما عده ای بسیار اندکی هستند که می دانند خواص و فاید فلفل دلمه ای چیست که ما در این مطلب نازشو به بررسی این موضوع بصورت تحقیقی از سراسر وب پرداختیم و این مطلب جمع آوری شده و شما نباید این مطلب را جایگزین صحبت های پزشکان کنید چون ممکن است به مشکل برخوردید و اگر دکتر شما را از خوردن فلفل دلمه منع کرده است نباید از آن استفاده کنید. اما خدارو شکر عده ای زیادی می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرید سر سخن را کوتاه تر می کنیم تا بریم به خاصیت فلفل دلمه ای خوشمزه که در تابستان بسیار یافت می شود و تازه تر و پرخاصیت تر هم است.

    کم کالری

    فلفل ها یک میان وعده و افزودنی عالی به بسیاری از خوراکی ها هستند. فلفل های رسیده تر زرد و قرمز شیرین تر می شوند که آن ها را به عنوان یک میان وعده مستقل جذاب می کند. یک فنجان فلفل دلمه ی خرد شده تنها ۳۰ کالری دارد و سرشار از مواد مغذی و فیبرها می باشد. آن ها همچنین سلامت هر غذایی که شما می خورید را افزایش می دهند.

    منبع غنی از ویتامین کلسیم

    همان‌طور که می‌دانیم، استخوان‌ها و دندان‌ها به کلسیم نیاز دارند تا بتوانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند. مصرف آب فلفل‌دلمه‌ای سبز می‌تواند مقدار زیادی کلسیم را به بدنتان برساند.

    منبع عالی از ویتامین B۶ و منیزیم

    ترکیب ویتامین B۶ و ماده معدنی منیزیم باعث کاهش سطح اضطراب، به‌ویژه اضطراب ناشی از علائم قبل از قاعدگی می‌شود. ویتامین B۶ بخاطر ادرارآور بودنش به کاهش نفخ کمک‌کرده و از زیادی فشارخون جلوگیری‌می‌کند.

    مفید برای پوست و مو

    خاصیت فلفل دلمه را بشناسید. ، نوشیدن آب فلفل‌ دلمه‌ ای سبز می‌تواند برای پوست شما مفید باشد. موادمغذی موجود در این نوشیدنی می‌تواند به ایجاد کلاژن در پوست کمک کند. تا پوست شما سالم و قوی بماند. آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین C موجود در آب فلفل‌دلمه‌ای با همکاری هم آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون رادیکال‌های آزاد بر بدن را جلو گیری می‌کنند. از دیگر مزایای آب فلفل‌دلمه‌ای این است که می‌تواند رفع ضعف کند و همچنین می‌تواند پوست را از شر انواع بیماری‌ها چون آکنه و عفونت‌های مختلف حفظ کند.

    اگر می‌خواهید از داشتن موهای زیبا لذت ببرید، نوشیدن آب فلفل‌دلمه‌ای سبز را از یاد نبرید. این نوشیدنی سرشار از ویتامین c است که می‌تواند به جذب آهن بدن کمک کند و به ریشه موهایتان اکسیژن برساند. این کار موثر خواهد بود، چرا که از آسیب دیدن و تقسیم شدن موها جلوگیری می‌کند. این نوشیدنی برای کسانی که دچار ریزش مو هستند، توصیه می‌شود.

    خواص سم‌ زدایی فلفل دلمه ای

    از دیگر خاصیت فلفل دلمه در تمیزکردن غشای مخاطی گرفته‌شده در بینی و ریه‌ها کمک‌کرده و سموم را از طریق عرق دفع‌ می‌کند.

    ویتامین C یکی دیگر از خاصیت فلفل دلمه

    فلفل دلمه سرشار از ویتامین C است. درواقع، حاوی دوبرابر ویتامین C موجود در مرکبات است. یک فنجان فلفل دلمه خردشده بیشتر از ۱۰۰ درصد مقدار مجاز روزانه (RDA) آنتی‌اکسیدان ویتامین C را که برای سلامت بافت و سیستم ایمنی ضروری است تامین‌می‌کند.

    ویتامین A در فلفل دلمه ای

    ویتامین A برای بینایی، تولید سلول قرمز خون و سیستم ایمنی سالم ضروری است. یک فنجان فلفل دلمه خردشده بیشتر از مقدار موردنیاز روزانه ویتامین A را تامین‌می‌کند. فلفل دلمه سبز حاوی ۵۵۱ واحد بین‌المللی ویتامین A در هر ۱۴۹ گرم است در حالی که فلفل دلمه قرمز ۴۶۶۶ واحد بین‌المللی ویتامین A که براساس یک رژیم غذایی ۲۰۰۰ کالری برابر نیاز روزانه است را تامین‌می‌کند.

    کاروتنوئید ها

    از دیگر خاصیت فلفل دلمه می توانند به انواع مختلف مواد مغذی کاروتنوئید مانند لیکوپن، لوتئین، کریپتوزانتین، زئاگزانتین، آلفاکاروتن و بتاکاروتن در همه فلفل دلمه‌ها وجوددارند. فلفل دلمه‌های زرد، قرمز و نارنجی سرشار از کاروتنوئید هستند. وجود کاروتنوئیدها به رسیده بودن این سبزیجات بستگی‌دارد.

    فیبر بسیار عالی از خاصیت فلفل دلمه ای است.

    از فواید فلفل دلمه ای می توانند به فیبر اشاره کرد. مصرف فیبر برای گوارش ضروری است و خطر یبوست و هموروئید را کاهش‌می‌دهد. توصیه روزانه فیبر ۲۱ تا ۲۵ گرم برای زنان و ۳۰ تا ۳۸ گرم برای مردان است. یک فنجان فلفل دلمه سبز حدود ۲.۵ گرم فیبر را تامین‌می‌کند.

    خاصیت فلفل دلمه ضد باکتری و ضد قارچ

    محتوای ضدباکتریایی و ضدقارچی موجود در آب فلفل‌دلمه‌ای سبز می‌تواند به ما کمک کند، تا از شر انواع عفونت‌ها در امان باشیم. نوشیدن آب فلفل دلمه‌ای برای ورزشکاران هم، توصیه می‌شود.

    حفاظت از چشم

    آب فلفل‌دلمه‌ای سبز برای سلامت چشم بسیار مفید است. این گیاه منبع خوبی از آب است که می‌تواند چشم شما را سالم نگه دارد. در ضمن مصرف آب فلفل‌دلمه‌ای سبز می‌تواند چشمتان را در برابر بیماری‌هایی نزدیک بینی نیز حفظ کند.

    فواید پتاسیم در فلل دلمه ای

    خاصیت فلفل دلمه منبع بزرگی از پتاسیم است. این ماده معدنی به حفظ تعادل مایعات و موادمعدنی در بدن کمک‌می‌کند. عملکرد ماهیچه را افزایش‌داده و فشارخون را تنظیم‌می‌کند.

    فواید ضد سرطان

    فلفل دلمه به خاطر سرشاربودن از آنتی‌اکسیدان و موادمغذی ضدالتهاب، فواید ضدسرطانی زیادی دارد. خطر سرطان بخاطر التهاب مزمن بیش‌ازحد و تنش اکسیداتیو مزمن ناخواسته افزایش‌می‌یابد. این عوامل می‌توانند با مصرف منظم فیتونوترینت‌های(غذاهای گیاهی) دارای آنتی‌اکسیدان و خواص ضدالتهاب خنثی‌شوند. علاوه‌براین، فلفل دلمه همچنین حاوی ترکیبات سولفور محافظ سلامت نیز هست. آنزیم‌های فلفل دلمه به جلوگیری از سرطان معده و مری کمک‌می‌کنند. لیکوپن کاروتنوئید در جلوگیری از سرطان پروستات، مثانه، رحم و پانکراس موثر است.

    کمک به رشد مو

    با نوشیدن آب فلفل‌دلمه‌ای سبز گردش خون در نواحی روی پوست مانند سر و ریشه موها افزایش می‌یابد. این بدان معنی است که ما می‌توانیم رشد سریع‌تر موهای خود را تجربه کنیم. چرا که فلفل دلمه‌ای مثل یک شبیه ساز رشد مو عمل می‌کند.

    همه این موارد و به اضافه شاید بسیاری دیگر خاصیت فلفل دلمه است که می توانند گفت یکی از پرخاصیت ترین خوراکی های فصل تابستان است. که می توانید آن را در سبد غذایی هفتگی و روزانه خود قرار دهید و خاصیت فلفل دلمه ای نهایت استفاده کنید.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : خاصیت,فلفل,دلمه,را,بشناسید, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت: 2:27

مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

  • مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    دراین مقاله مدلهای شلوار لي مردانه « جین » ترند سال 2018 و 2019 رابه شما نشان می‌دهیم، درکنار مدلهای امروزمان نکات و راهنمایی هایي را هم آورده ایم که با بهرهگیری از انها می توانید بهترین شلوار لي را مطابق با فرم بدنی خودتان خریداری کنید، در ادامه با بخش مد مجله پارس ناز همراه باشید.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    خیلی از مردان لاغر از اطرافیانشان می شنوند که باید لباس‌هاي گشاد بپوشند تا درشت بنظر برسند، اما این توصیه را باید از این گوش گرفت و ازآن یکی در کرد! لباس‌هاي گشاد روی بدن مردان لاغر اندام زار می زنند. در عوض این آقایان باید تمرکزشان را بگذارند روی شلوار جین مردانه‌ اي که فیت بدنشان باشد. پارس ناز دو پیشنهاد دارد که به ترتیب اولویت شلوار راسته یا «Straight »و شلوار جذب یا «Skinny» هستند.

    مدل شلوار راسته

    این شلوار را اگر روی زمین پهن کنید بین بخش بالا و پایین آن تناسب دیده میشود. یعنی انگار یک خط صاف از بالای کمر شلوار تا پایین پای آن کشیده شده است. کاری که مردان لاغر اندام باید انجام دهند این است که چنین شلواری انتخاب کنند که بین بخش بالای زانو و پایین آن تناسب ایجاد میکند و پاهایشان را چاق‌تر نشان می دهد.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    یکیدیگر از گزینه‌هاي خوبی که بکار مردان لاغر اندام می آید استفاده از شلوار جین مردانه اي است که جذب باشد. این شلوارها طبق معمول حرکت کردن را سخت می کنند، برای همین بهتر است در مراسم نیمه رسمی آن‌ها را بپوشید.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    از اشتباه‌هاي رایجی که مردان می کنند این است که باوجود داشتن پاهای پرانتزی سراغ مدل‌هاي جذب می روند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید دور اینکار را یک خط قرمز پر رنگ بکشید و به شلوار راسته قانع باشید.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    بهتر است اندازه‌ي دو جیب پشت شلوار متوسط باشد و فاصله‌شان از هم زیاد. این نکته در مورد جیب جلو هم صدق می کند.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    شلوار جین روشن در مورد شما بهتر از سایرین عمل میکند. به خاطر داشته باشید رنگ‌هاي روشن، سایز را بزرگ تر نشان میدهند.

    اگر سایزتان متوسط  است

    گاه گاهی به باشگاه می روید؟ اغلب حواس تان به غذا خوردنتان هست؟ سایز M یا مدیوم سایز شماست؟ اگر پاسختان به این سوال‌ها مثبت است بهترین شلوار جین برای شما شلوار راسته است. ممکن است فکر کنید پوشیدن شلوار جذب ایده‌ي خوبی است اما اینطور نیست چون طبق معمول سایز بالای زانو و پایین آن باهم فرق دارد و بخش بالایی در آقایان مدیوم تو پُر‌تر است.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    بهترین گزینه برای شما بعنوان یک مدیوم این است که سراغ شلوار جین راسته بروید. شلواری که در قسمت ران کمی آزاد باشد.

    اگر سایز بزرگ هستید

    مردانی که استخوان‌بندی درشت یا اضافه وزن دارند طبق معمول شلوار جین مناسبشان رابه اسانی پیدا نمی کنند. نخستین نکته‌اي که این مردان باید در مورد انتخاب شلوار جین مردانه درنظر بگیرند توجه به جیب‌هاي شلوار است. بهتر است جیب‌هاي پشت شلوار به هم نزدیک باشند و کوچک.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    بعد از این نکته نوبت به رنگ شلوار میرسد. پیشنهاد پارس ناز این است که جین تیره بپوشید یا مدلی را انتخاب کنید که در عین تیرگی، سایه روشن داشته باشد، به خصوص سایه روی بخش‌هاي تو پر پا باشد و بخش‌هاي روشن روی بخش‌هاي لاغرتر. این انتخاب هوشمندانه به مردان کمک می کند اضافه وزنشان را پنهان کنند و متناسب بنظر برسند.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    حالا وقت انتخاب مدل میرسد؛ موقع خرید شلوار مردانه ، مدل‌هاي راسته ایده‌آل این دسته از مردان هم هستند. باوجود این عکسهایی از سایر مدل‌هاي مناسب مردان سایز بزرگ هم گذاشته‌ایم که به انتخاب بهتر شلوار جین کمک میکند.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    مناسب‌ترین شلوار جین را هم که انتخاب کنید اگر بلوز یا پیراهن مناسبی نپوشید فایده‌اي ندارد. مردانی که سایز بزرگ هستند از سیستم لایه بندی استفاده کنند. یعنی اگر یک پیراهن لیمویی میپوشند روی آن یک ژاکت یا کت تک سرمه‌اي تیره هم بپوشند.

    اینکار باعث می شود توجه کمتری به اضافه وزن آن‌ها جلب شود و چشم بیننده نا‌خود‌آگاه سرگرم دیدن لایه‌هاي لباس، یعنی کت و پیراهن شود. ضمن این که کت تیره به جمع و جور نشان دادنشان کمک می کند.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    نحوه بسته شدن شلوار جین

    مدل شلوار جین مردانه اي که تنها با یک ردیف دکمه بسته میشود ممکن است شما رابه دردسر بیاندازد ودر آن احساس اسانی راکه دریک شلوار جین به دنبالش هستید، پیدا نکنید. پس اگر به فکر خرید شلوار جین مردانه جدیدی هستید حتماً به سراغ همان مدل معمول بسته شدن شلوار یعنی ترکیب دکمه و یک زیپ روان و آسان بروید.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    مدل جیب شلوار جین

    جیب شلوار جین مردانه میتواند طرح‌هاي مختلفی داشته باشد اما رایج ‌ترین آن این است که مارک شلوار پشت جیب شلوار جین دوخته می شود. بهتر است خرید شلوار جین مردانه اي را انتخاب کنید که روی جیب پشت آن یک مارک بزرگ و جلب توجه کننده دوخته نشده باشد.

    یک مارک کوچک هم ظاهر تمیزتری دارد و هم کمتر به چشم می آید. همین قانون در مورد مارک چرم دور کمر و پل کمر هم صدق میکند. هر قدر این مارک چرم کوچکتر و ساده‌تر باشد بهتر است.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    دوخت شلوار جین

    شما برای انتخاب شلوار جین مردانه بر اساس دوخت دو انتخاب دارید:

    = دوخت‌هاي هم رنگ با پارچۀ شلوار جین

    = مدل کلاسیک یعنی دوختهای زرد و طلایی

    پیشنهاد پارس ناز بشما انتخاب مدل دوم دوخت، یعنی دوخت کلاسیک شلوار جین مردانه برای به ویژه برای استایل روزمره و اسپرت است. برای تیپ‌هاي رسمی با شلوار جین مردانه، سراغ دوخت‌ هاي همرنگ هم میتوانید بروید.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    نکته پایانی در مورد شلوار جین مردانه این است که آنرا باید از بهترین کیفیت‌هاي جین خریداری کنید، چراکه انواع مختلفی از جین در بازار وجوددارد که همه ی آن‌ها کیفیت و البته دوام یکسانی ندارند.

    مدل های شلوار لی مردانه 2018 و 2019 + راهنمای انتخاب سایز و مدل

    راهنمای خرید شلوار جین مردانه

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مدل,های,شلوار,لی,مردانه,2018,و,2019,راهنمای,انتخاب,سایز,و,مدل, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 189 تاريخ : شنبه 13 مرداد 1397 ساعت: 20:12

مبانی نظری طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی آنها

  • مبانی نظری طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن و رتبه بندی آنها

    دید کلی :

    هدف از این مبانی نظری طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن (BSC) و رتبه بندی آنها با استفاده از تکنیک TOPSIS بصورت جامع و کامل و با منابع جدید می باشد

    توضیحات کامل :

    دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مديريت بازرگانی


     

    هدف از این پژوهش طراحی مدل ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن  (BSC) و رتبه بندی آنها با استفاده از تکنیک TOPSIS بصورت جامع و کامل و با منابع جدید می باشد.

    چکیده:
    با توجه به تأثیر بسیار بالای صنعت بیمه بر رشد و توسعه اقتصادی کشورها، ارزیابی عملکرد در شرکت های بیمه ای از اهمیّت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از آنجائیکه شرکت های بیمه از لحاظ ساختاری و نوع فعالیت بسیار گسترده می باشند لذا نیاز به کنترل و ارزیابی عملکرد در آنها مضاعف می گردد. از این رو ارزیابی عملکرد شعب شرکت های بیمه با بررسی کیفیت و چگونگی عملکرد و مقایسه آن ها گامی برای بهبود مستمر عملکرد شعب می باشد. امروزه مسأله اساسی جهت ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه و یا مؤسساتی که دارای بخش های متعدد و شعب فراوان می باشند، این است که تاکنون روش ارزیابی عملکرد جامع، قابل اعتماد و انعطاف پذیر در این خصوص ارائه نگردیده است؛ لذا این پژوهش بر آن است که با الهام گرفتن از مدل کارت امتیازی متوازن مدلی را برای ارزیابی عملکرد شعب شرکت های بیمه طراحی کرده و سپس به رتبه بندی شعب شرکت های بیمه بپردازد. 

    بدین منظور از طریق مطالعه اسنادی و مصاحبه با خبرگان، کارشناسان و مدیران صنعت بیمه، مؤثرترین شاخص های عملکردی شناسایی و به طور کلی در قالب یازده معیار و 48 شاخص در چهار حوزه مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری طبقه بندی گردیده است. سپس از طریق پرسشنامه و نظرسنجی از خبرگان و نیز استفاده از آزمون های آماری به کمک نرم افزار SPSS به آزمون فرضیات تحقیق پرداخته شد. نتایج حاکی از آن بود که مدل کارت امتیازی متوازن و هر یک از ابعاد چهارگانه مدل در ارزیابی شعب بیمه کارآفرین از اهمیّت معناداری برخوردار می باشد و با استفاده از آزمون فریدمن مشخص گردید که ابعاد مدل کارت امتیازی متوازن در صنعت بیمه از اهمیّت یکسانی برخوردار می باشند. در نهایت نیز با استفاده از تکنیک TOPSIS به رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین در شهرستان های کاشان، همدان و اصفهان در سال های 1389 و 1390 پرداخته شد.

    واژگان کلیدی:
    رتبه بندی
    تکنیک TOPSIS
    ارزیابی عملکرد
    کارت امتیازی متوازن
    شعب شرکت های بیمه

    مقدمه :
    سازمان های امروزی با افزایش روزافزون رقابت به علّت جهانی شدن تجارت، انفجار تکنولوژی و دانش سازمانی، خلق دانش و توانایی نوآوری با چالش های عدیده ای از جمله؛ منابع مالی محدود و در حال اتمام، افزایش انتظارات مشتریان و فشار برای شفافیت و پاسخگویی بیشتر، افزایش وظایف و فعالیت ها و هجوم راه حل های مدیریتی متفاوت برای بهبود وضعیت سازمان مواجه هستند. در چنین فضایی ارزیابی عملکرد بسیار پیچیده و دشوار می باشد. از این رو یکی از دغدغه های اساسی سازمان های امروزی دست یابی به شیوه ارزیابی عملکرد جامع، قابل اعتماد و انعطاف پذیر می باشد (طبری، 1387، ص 12). 

    با ظهور عصر اطلاعات، ارزیابی عملکرد سازمان ها تنها با به کارگیری معیارهای مالی گذشته امکان پذیر نمی باشد و سازمان ها نیازمند ارزیابی در کلیه ابعاد مالی و غیرمالی خود می باشند. لذا ایجاد تحول در سیستم ارزیابی و بهره گیری از روش های ارزیابی عملکرد نوین اجتناب ناپذیر می باشد (صفری و مداح، 1382، ص 25).تاکنون ابزارهای مختلفی جهت پوشش به این خلأ ارائه شده است که مشهورترین آنها ابزاری با نام کارت امتیازی متوازن (BSC)  می باشد. روش ارزیابی عملکرد متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد، علاوه بر ارزیابی مالی که متکی بر مقیاس های حسابداری سنتی می باشد، عملکرد سازمان را از کلیه ابعاد اعم از مالی و غیر مالی مورد ارزیابی قرار می دهد.

    صنعت بیمه  از جمله صنایعی است که در اقتصاد جدید و تجارت داخلی و خارجی و نقش اساسی که در تولید ناخالص داخلی ایفا می کند، از اعتبار و اهمیّت بالایی برخوردار است. ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه علاوه بر مشخص کردن جایگاه کلی بنگاه در صنعت و بازار و آگاهی دادن به ذینفعان، باعث افزایش رقابت و پویایی صنعت و توسعه جامعه می گردد (حاجیانی، 1389، ص 77).شیوه های ارزیابی عملکرد در صنعت بیمه شامل شیوه های مورد استفاده از سوی شرکت های بیمه در داخل سازمان جهت ارزیابی واحدها، شعب و نمایندگی های شرکت و شیوه هایی که از سوی عوامل بیرون سازمان اعمال می شود، می باشد. 

    ارزیابی عملکرد شعب شرکت های بیمه با بررسی کیفیت و چگونگی عملکرد و مقاسیه آن ها گامی برای بهبود مستمر عملکرد این شعب می باشد، لذا تحقیق حاضر بر آن است که جهت ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه بر اساس عملکردشان به ارزیابی آنها بپردازد. بدین خاطر، جهت ارزیابی عملکرد شعب شرکت های بیمه پس از بررسی مدل های متنوع ارزیابی عملکرد، مدل ارزیابی عملکرد متوازن، به عنوان چارچوب تحقیق در نظر گرفته شد. در شروع کار تحقیق، شاخص های کلیدی عملکرد شناسایی و به تأیید نهایی از نظر مدیران، کارشناسان و خبرگان صنعت بیمه رسانده شدند و بعد از آن اطلاعات مربوط به هر یک از شاخص ها جمع آوری گردید.

     در ادامه با استفاده از نظرات خبرگان  و کارشناسان از طریق وزن دهی به شاخص ها، درجه اهمیّت و اولویت هر یک از آنها تعیین و مدل پیشنهادی و کاربردی در راستای وصول به شاخص های مناسب برای رتبه بندی شعب شرکت های بیمه  ارائه گردید. در پایان جهت رتبه بندی شعب شرکت های بیمه از تکنیک TOPSIS استفاده گردید. بنابراین فرآیند کلی تحقیق حاضر از 3 مرحلة مرور ادبیات، جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل اطلاعات تشکیل شده است که شامل؛ تعریف مسأله، بررسی مدل های ارزیابی عملکرد و انتخاب مدل ارزیابی عملکرد متوازن، استخراج شاخص های عملکردی، تأیید نهایی شاخص ها و جمع آوری اطلاعات، تعیین درجه اهمیّت معیارها و شاخص های عملکردی (اولویت بندی شاخص ها)، طراحی مدل مناسب ارزیابی عملکرد، در نهایت رتبه بندی شعب شرکت های بیمه ای (اجرای مدل) می باشد. لازم به ذکر است که مدل پیشنهادی با الهام گرفتن از مدل ارزیابی عملکرد متوازن، 48 شاخص در قالب 11 معیار  به تفکیک هر جنبه ارائه شده است. 


    فهرست مطالب

    فصل دوم: ادبیات تحقیق
    2-1- مروری بر صنعت بیمه19
    2-1-1- مقدمه.19
    2-1-2- تعریف بیمه20
    2-1-2-1-تعریف بیمه از لحاظ لغوی20
    2-1-2-2- تعریف بیمه از لحاظ قانون بیمه21
    2-1-2-3- تعریف بیمه از لحاظ فنی21
    2-1-2-4- تعریف بیمه از لحاظ مالی.21
    2-1-2-5- تعریف بیمه در فرهنگستان ایران21
    2-1-3- تارخچه بیمه22
    2-1-3-1- تارخچه بیمه در جهان.22
    2-1-3-2- تاریخچه بیمه در ایران.25
    2-1-3-3- جایگاه بیمه بعد از انقلاب اسلامی.27
    2-1-3-4- بیمه در جهان امروز28
    2-1-4- انواع بیمه.29
    2-1-4-1- بیمه های اجتماعی.29
    2-1-4-2-  بیمه های بازرگانی.30
    2-1-4-3- مقايسه بيمه های بازرگانی و اجتماعی.31
    2-1-5- برخی از تعاریف و اصطلاحات بیمه ای31
    2-2- مروری بر ارزیابی عملکرد33
    2-2-1- مقدمه33
    2-2-2-تاریخچه ارزیابی عملکرد34
    2-2-2-1- تاریخچه ارزیابی عملکرد در جهان34
    2-2-2-2- تاریخچه ارزیابی عملکرد در ایران.35
    2-2-3- تعریف اندازه گیری36
    2-2-4- دلایل اندازه گیری36
    2-2-5- تعریف و مفهوم عملکرد36
    2-2-6- انواع ارزیابی37
    2-2-6-1-ارزيابي آينده نگر.37
    2-2-6-2-ارزيابي گذشته نگر.37
    2-2-7- مراحل ارزیابی.38
    2-2-8- تعریف و مفهوم ارزیابی عملکرد.39
    2-2-9- کارکردهای ارزیابی عملکرد40
    2-2-10- دلایل ارزیابی عملکرد41
    2-2-11- اهداف ارزیابی عملکرد42
    2-2-12- ضرورت و اهمیّت ارزیابی عملکرد42
    2-2-13- ابعاد ارزیابی عملکرد.43
    2-2-14- فرآیند ارزیابی عملکرد45
    2-2-15- شاخص ها و استانداردهای ارزیابی عملکرد.48
    2-2-15-1-تعریف استاندارد48
    2-2-15-2- تعریف شاخص48
    2-2-15-3- انواع شاخص های عملکردی49
    2-2-15-4- خصوصیات شاخص های عملکرد ایده آل.50
    2-2-15-4-1- شاخص های مطلوب عملکرد از نظر پیتر دراکر.50
    2-2-15-4-2- خصوصیات شاخص های عملکرد از نظر گلوبرسون.50
    2-2-15-4-3- اصول شاخص های عملکرد از نظر ماسکل51
    2-2-15-4-4- شاخص های عملکرد در مدل سینک و تاتل52
    2-2-15-4-5- شاخص های عملکرد در مدل نتایج و تعیین کننده ها52
    2-2-15-4-6- شاخص های عملکرد در مدل هرم عملکرد.53
    2-2-16- مدیریت عملکرد54
    2-2-16-1- تعریف مدیریت عملکرد.54
    2-2-16-2- مزيّت هاي مديريت عملکرد.55
    2-2-16-3- پیش نیازهای مدیریت عملکرد56
    2-2-16-4- حرکت از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد56
    2-2-16-5- شرایط حرکت مؤثر از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد.56
    2-2-16-6- تفاوت مدیریت عملکرد با ارزیابی عملکرد.57
    2-2-17- ديدگاه هاي سنتي و نوين درباره ارزيابي عملکرد59
    2-2-17-1- مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد.60
    2-2-17-2- اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی61
    2-3- مدل های ارزیابی عملکرد61
    2-3-1-الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد.62
    2-3-2- ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب62
    2-3-3- انواع مدل های ارزیابی عملکرد.64
    2-3-3-1- مدل های ارزیابی عملکرد مالی66
    2-3-3-1-1- تاريخچه سيستم‎هاي ارزيابي مالي.66
    2-3-3-1-2- تجزيه و تحليل صورت هاي مالي.67
    2-3-3-1-3- انواع نسبت‎هاي مالي.70
    2-3-3-1-3-1- نسبت‎هاي نقدينگي70
    2-3-3-1-3-2- نسبت‎هاي فعاليت (کارآیی)72
    2-3-3-1-3-3- نسبت‎هاي ساختار سرمايه (توانایی پردراخت بدهی ها)76
    2-3-3-1-3-4- نسبت‎هاي سودآوري78
    2-3-3-1-5- نسبت‎هاي مالي مربوط به سرمايه‎گذاري سهامداران (ارزش بازار)81
    2-3-3-1-4- نقاط قوت و ضعف نسبت‎هاي مالي84
    2-3-3-2- مدل های ارزيابي بهره‎وري85
    2-3-3-2-1- تاريخچه بهره‎وري.85
    2-3-3-2-2- تعريف بهره‎وري86
    2-3-3-2-3- انواع بهره‎وري86
    2-3-3-2-4- سطوح بهره‎وري88
    2-3-3-2-5- مراحل ايجاد معيارهاي بهره‎وري88
    2-3-3-2-6- مفهوم ارزش افزوده در بهره‎وري.90
    2-3-3-2-7- شاخص‎هاي بهره‎وري ارزش افزوده90
    2-3-3-2-8- روش سريع ارزيابي بهره‎وري.93
    2-3-3-2-9- محدوديت‎هاي ارزيابي بهره‎وري شركت‎ها95
    2-3-3-3- مدل هاي اثربخشي سازماني97
    2-3-3-3-1- رويكرد نيل به هدف.97
    2-3-3-3-2- رويكرد سيستمي97
    2-3-3-3-3- رويكرد عوامل استراتژيك.98
    2-3-3-3-4- رويكرد ارزش‎هاي رقابتي98 
    2-3-3-3-5- محدوديت مدل‎هاي ارزیابی اثربخشي سازماني.98
    2-3-3-4- مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.99
    2-3-3-4-1- مدل جايزه اروپايي كيفيت (EQA).99
    2-3-3-4-2- مدل جايزه ملي دمينگ.102
    2-3- 3-4-3- مدل جایزه ملی کیفیت مالكوم بالدريج104
    2-3-3-4-5- محدوديتهای مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.106
    2-4- مدل ارزیابی عملکرد متوازن107
    2-4-1- مقدمه107
    2-4-2- ابعاد مدل ارزیابی عملکرد متوازن.108
    2-4-3- انواع شاخص ها در مدل ارزیابی عملکرد متوازن.110
    2-4-4- دلایل استفاده از مدل ارزیابی عملکرد متوازن111
    2-4-5- کاربردهاي ارزيابي عملکرد متوازن113
    2-4-6- گام هاي پياده سازي و توسعه مدل ارزیابی عملکرد متوازن115
    2-4-7- سير تكاملى مدل ارزیابی عملکرد متوازن118
    2-4-8- مزایای مدل ارزیابی عملکرد متوازن123
    2-4-9- محدوديت های مدل ارزيابي عملكرد متوازن124
    2-5- مروری بر رتبه بندی در صنعت بیمه.124
    2-5-1- مقدمه.125
    2-5-2- تعریف رتبه بندی125
    2-5-3- منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه.125
    2-5-4- تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی.126
    2-5-5- دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران126
    2-5-6- اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه128
    2-5-7- مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه.128
    2-5-8- چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران129
    2-5-9- مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات بیمه در ايران133
    2-5-10- متدولوژي (روش شناسی) رتبه بندي شركت هاي بيمه133
    2-5-11- طبقات روش شناسي رتبه بندي.134
    2-5-12- مهم ترين فاكتور هاي مؤثر در تعيين نوع متدولوژي رتبه بندي135
    2-6- مطالعات تجربی ارزیابی عملکرد بیمه135
    2-6-1- جمع بندی ادبیات تحقیق.149


    2-7- مدل پیشنهادی تحقیق.152
    2-7-1- مدل کلان (مفهومی)152
    2-7-2- مدل خرد (عملیاتی)153

    منابع

    فهرست جداول
    جدول (1-1) مراحل کلی تحقیق.5
    جدول (2-1) مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد60
    جدول (2-2) معیارهای مدل اروپایی کیفیت .101
    جدول (2-3) معیارهای اساسی و زیر معیارهای مدل جایزه ملی مالکوم بالدریج .105
    جدول (2-4) جمع بندی و مقایسة شاخص های تحقیق.150
    جدول (2-5) مدل خرد تحقیق. 153

     

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : مبانی,نظری طراحی,مدل,ارزیابی,عملکرد,با,کارت,امتیازی,متوازن,و,رتبه,بندی,آنها, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 13:54

سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی یا وی پی اس اصطلاحی هست که بین هاستینگها رواج دارد سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی با استفاده از مجازی سازهای مانند وی ام ویر یا کی وی ام و دیگر مجازی ساز ها به وجود میاد در این بیان شرکتهای زیاد هستند که ارائه سرور مجازی پرداختند که ما به یکی از برترین آنها در اینجا خواهیم پرداخت :شرکت سروای تی این شرکت یکی از ارائه دهنده های خوب سرور مجازی مباشد که در ان میتوانید این خدمات را مشاهده کنید

سرور مجازی ابری

سرور مجازی آلمان KVM

سرور مجازی آلمان حرفه ای

سرور نیمه اختصاصی (VDS)آلمان

این محصولاتی که در بالا معرفی شد تعداد بسیار کمی از سرویس های این شرکت میباشد که شما میتوانید از آن استفاده کنید نظرات کاربرانی که از سرویسهای این شرکت استفاده کردن مثبت بوده و نارضایتی بین انها مشاهده نمیشود


آپلود عکس 


 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : سرور,مجازی,سرور مجازی المان, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 172 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 17:35

برای سفارش محصولات به ادرسهای زیر با ما تماس بگیرید یا بر روی عکس کلیک کنید

076-3527-0546تلفن تماس:   

[email protected]ایمیل  :

سایت  :  www.yasbeauty.ir

کانال تلگرام :  t.me/Yasbeauty_ir

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : جدیدترین,محصولات,ارایشی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 222 تاريخ : جمعه 5 مرداد 1397 ساعت: 2:40

در طراحی سایت امروزه بحث بک لینک به دنبال سئو از مهمترین دغدغه ها در دنیای اینترنت به حساب می آید. همچنین روش مناسبی برای بازاریابی اینترنتی در مبحث تجارت الکترونیک می باشد. در این مقاله می خواهیم بگوییم بک لینک چیست و در بهینه سازی سایت چقدر مهم است . در ابتدا به تعریف بک لینک می پردازیم بک لینک به پیوندهای گفته میشود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود ، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند میدهید، سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده است.

بک-لینک-چیست-و-در-بهینه-سازی-سایت-چقدر-مهم-است

گوگل به بک لینک ها بر اساس میزان محبوبیت و تعداد اهمیت می دهد هر گونه لینک به صفحات شما در سایت‌ها و صفحات دیگر که توسط موتور‌های جستجو پیدا شود بک لینک است. سایت هایی که بک لینک طبیعی ،زیاد دارند و همچنین محتوای جدید و منظم قرار می دهند رتبه خوبی دارند.

توجه داشته باشید که بک لینک را نمی توان از سایتهای با پیج رنک بالا خرید زیرا گوگل و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به راحتی سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک میکنند را شناسایی نموده و از رتبه آنها میکاهد. البته شایان ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید دیگر نگران بوجود آمدن مشکلی برای سایت خود نباشید.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : بک,لینک,چیست,و,در,بهینه,سازی,سایت,چقدر,مهم,است؟,بک لینک رایگان,بک لینک ارزان ,بک لینک واقعی ,بک لینک با کیفیت, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 281 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 19:26

کترینگ شرکتی به اشپزخانه های صنعتی گفته می شود که در آن غذا با حجم بالا و تعداد زیاد برای افراد شرکت های طرف معامله، تهیه غذای پرسنل صورت می گیرد. شرکت ها برای تامین غذای مورد نیاز روزانه ی پرسنل خود از طریق تحقیقات بازار و تحقیقات پزشکی و نوع کار و شرکت کارفرما برنامه ی تهیه غذای سازمانی را ایجاد و تصویب کرده و از طرق مختلف با آشپزخانه های اصطلاحا صنعتی که در این حوزه و در دسترسی شرکت کارفرما می باشند، قرار داد می بندند. در اینگونه قرارداد هاابتدا آشپزخانه صنعتی مورد نظر کیفیت غذا ها و لحاظ کردن مسائل بهداشتی را به اثبات رسانده و طبق موارد عرفی و غذاهای قانونی و حلال و معمول در جامعه منوی غذای پرسنلی خود را به شرکت کارفرما ارائه کرده و کارفرما بر اساس اولویت ها، نظرات کارشناسان بهداشت و بررسی استانداردها و سیاستها و سطح کاری خود لیست غذای شرکتی مورد نظر خود را از بین منوی غذای پرسنلی که آشپزخانه ارائه می کند انتخاب می نماید. در این هنگام ممکن است منوی غذای شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه ی صنعتی درخواست می کند، به صورت هفتگی تغییر کند که بر اساس این تغییر و درخواست های کارفرما و ظرفیت آشپزخانه منوی غذای هفتگی از طرف آشپزخانه به کارفرما ارائه می شود و کارفرما بر اساس سیاستها و بودجه ی خود منوی شرکتی را مورد بررسی و تحقیق قرار داده و نهایتن تصویب می کند. برای تصویب منوی شرکتی که شرکت کارفرما از آشپزخانه صنعتی درخواست می کند بایستی مسئولین ذیربط در کارفرما و آشپزخانه بر روی مواردی مانند قیمت و قیمت منوی شرکتی که مبنای تسویه حساب بین دو شرکت خواهد بود مذاکره کرده و به یک قیمت مشخص استاندارد برای غذای هفتگی پرسنل منطقی و معقول به نظر یرسد و کیفیت های مورد نیاز را نیز داشته باشد، برسند. این قیمت بین کارفرما و کترینگ شرکتی تصویب شده و مبنای پرداخت ها در قبل غذای تامین شده از سوی کترینگ شرکتی برای شرکت کارفرما قرار می گیرد. در کل تهیه غذای شرکتی کاری بسیار حساس بوده و از لحاظ میزان تاثیر بر مواردی حیاتی در سازمان مانند سلامتی و بهره وری نیروی پرسنلی شرکت بسیار تاثیرگذار و حایز اهمیت می باشد ضمن اینکه در برخی مناطق مانند مناطق ویژه دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تصویب گردیده و به مورد اجرا گذارده می شود که در اینگونه موارد هرگونه تخطی کترینگ شرکتی از استاندارد های بهداشتی می تواند تبعات وسیعی را برای آن بهمراه آورد. خاطر نشان می گردد که تهیه غذای پرسنل بسیار مهم بوده و بخشی از حقوق اساسی پرسنل شرکت بعنوان مستخدمین شرکت تامین کننده ی غذا را تشکیل می دهد. لذا برای انتخاب بهترین کترینگ شرکتی مناسب و نتیجتا تهیه غذای پرسنل به صورت مناسب می بایستی با توجه به افزایش حجم آشپزخانه ها در بازار تهیه غذای شرکتی کمال توجه را بکار برد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : غذای,شرکتی,غذای شرکتی ,غذای مامانپز, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 181 تاريخ : سه شنبه 2 مرداد 1397 ساعت: 19:23

لینک دوستان

خبرنامه